Necesitatea unui aparat de aer condiționat pentru

 Necesitatea unui aparat de aer condiționat pentru mașini

În prezent, este greu să vă imaginați o mașină modernă fără un sistem de aer condiționat. Acest lucru este valabil atât pentru mașinile din clasa de lux, cât și pentru mașinile obișnuite, mașinilor din clasa mini. Necesitatea unei temperaturi confortabile în salon este simplu de estimat: multiplele ore în ambuteiaj, soare arzător, etc. Nevoia de aer condiționat va fi confirmată de aproape toată lumea.
 

Din istoria dispozitivelor de aer condiționat.

 
De îndată ce a fost creată prima mașină, producătorii de automobile au început să se orienteze spre creșterea confortului în saloane și anume să creeze confortul termic, care să fie adaptat în dependență de necesitate. Au fost utilizate ventilatoare ascunse, sisteme de circulare a aerului, chiar și cuburi de gheață.
 
După ce s-a inventat sistemul de răcire prin compresie, a apărut prima mașină cu un prototip al sistemului modern de aer condiționat. Packard, 1939.
 
Sistemul era departe de a fi ideal. Dar principiul a început să fie utilizat.
 
În 1941, Cadillac lansează o serie de mașini cu aer condiționat, funcționând conform schemei obișnuite. În anii '60, numărul mașinilor cu asemenea "confort" a fost estimat în mii, iar în anii 80 erau deja milioane.
 

Principiul de funcționare a sistemului de aer condiționat!

 
Sistemul de aer condiționat este conceput pentru a crea și a menține o temperatură confortabilă în interiorul mașinii: reglarea temperaturii aerului, umiditatea. De asemenea, de a optimiza fluxurile de aer și filtrarea de impurități și eliminarea mirosurilor neplăcute.
 
Sistemul de aer condiționat este un sistem închis, ermetic, cu agent frigorific ce este pompat înăuntru.
 
Sistemul este alcătuit din mai multe verigi de bază și multe suplimentare (opționale).
 
Principiul de baza al aparatului de aer conditionat este următorul:
 
Compresorul comprimă agentul de răcire și el se încălzește =>
 
Agentul frigorific fierbinte este direcționat prin conducte către condensator. Freonul se condensează în lichid și iese deja în stare lichidă. => Freonul intră în receptorul-dezumidificator, unde este filtrat de impuritățile amortizatorului, apoi ajunge direct în centrala care merge în salonul mașinii.
 
Trecând prin supapa termostatică, agentul frigorific trece în stare gazoasă, în timp ce se răcește considerabil, răcind conductele aproape într-o stare de gheață, iar ventilatorul conduce aer în salonul mașinii. Apoi freonul intră din nou în compresor, însemnând sfârșitul circuitului și procesul se începe din nou.
 

 Alimentarea și întreținerea

 
Multe din sistemele de aer condiționat dispun de posibilitatea de întreținere și realimentare individuală. Această procedură, și anume - diagnosticarea și realimentarea, trebuie făcută cu ajutorul profesioniștilor, de cel puțin o dată pe an. Pentru suport contactați Nipon Auto!
Alegerea corectă. Ștergătoarele de parbrize: nece
Dacă vă pregătiți să plecați în vacanță, nu uitați să verificați dacă ștergătoarele de parbriz sunt în ordine. Insectele mici, praful, umiditatea: acestea sunt însoțitorii călătoriei Dvs. În ceea ce urmează vă vom prezenta informații pentru ca vacanța Dvs să fie confortabilă și să nu ratați detaliile peisajului rutier. Peria de curățare, pusă pe lesa, este pusă în mișcare de un motor electric.
Nipparts: Istorie japoneză, calitate europeană.
Concernul Nipparts este un mecanism uriaș al pieselor de schimb pentru mașinile japoneze. Compania a fost fondată în 1981, de către renumiți producători de piese originale din industria automobilelor.
Setul de lanț de distribuție de la Arco: Siguranță
Ce este lanțul de distribuție? Lanțul de distribuție este responsabil pentru buna funcționare a mecanismului de distribuție a gazului. Lanțul de distribuție sincronizează rotația diferitelor mecanisme ale motorului, cum ar fi un arbore cu came și arborele cotit.